2010-04-02 | 19:01:19

Mys kväll

har vart med my o jessica, fast först var jag och my och gymma sen åkte vi hem till henne och duschade, sen kom jessica. vi åt ägg smörgåsar och prata jag lura jessica med ett lite kuligt april skämt! (H) sen så gjorde vi fruktsallad som bestod av: Annas, honungs melon, kiwi o mango. men vi tyckte den såg så färglös ut så vi hällde''lite'' röd  karamell färg.
vi kolla på skräck film the children.. asså ungar är läskiga :'( 
sen kolla vi på titanic. jessica o my somnade i slutet och då satt jag o grina för mej själv sen vaknade jessica och också börja gråta. jag gråter alltid lika mycket till den för jag hatar att han ska dö :'((
sen  vid 4 taget somnade vi och på morgonen så tog vi en lång promenad i vårvädret så myyyys

jag kukar er hårt my o jess! 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: