2010-12-08 | 09:21:35

--------------------------Älskade tider------------------------

Tankarna bara snurrar runt i mitt huvud när jag tänker tillbaka fylls jag av
en känslig stum känsla och sätter på en låt som vi lyssnat mycket
på tillsammans och jag önskar att jag kunde bara luta mig till baka och
vakna upp och där allt var så bra underbart,
och gå ut i gräset och känna doften från rosor. men den
tiden är borta men  minnena kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag kunde
inte fått träffat finare människor.
Tro mig jag saknar det så jag nästan bryter ihop.
2 Kommentarer
linnea':

kajsakajsakajsakajska!

jag följer din blogg sötnos;)

hihi, men saknar dignågot sjuuuukt!

måste bli återträff snart annars bara träffas:)

2010-12-08 | 20:43:30
URL: http://linneakaremo.blogg.se/
Kajsastina:

Å Linnea sötaste jag saknar dig så det skär sönder..

Jag kan vi inte hitta på något på lovet jag kan kanske komma ner till dig! :)

2010-12-08 | 21:33:13
URL: http://kajsastinaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: