2010-12-01 | 14:23:10

Förmycket!

Är det menat att man ska kunna om DNA och celler och hur våran kropp fungerar? Det går så bra utan att lägga sig i och nej jag ska inte bli läkare.. och Ljus hur strålar sprider sig.. Jag orkar inte!! 
Det här blir för mycket.
på måndag hade vi lucia träning, men jag sov ju till 3.
Tisdag, Hemkunskap typ inlämning av budget? och typ en sv lektion vi skulle jämföra två texter från två olika epoker på en lektion som blir betyg avgörande.
Onsdag, Lämna in en lektions planering o idrott..
Torsdag, Läsförhör i Biologi som känns som ett prov.
Fredag, prov i fysik..
Söndag så ska våran bokrecension vara klar och jag har inte läst ut boken..
snart är det jullov jag längtar!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: