2010-12-02 | 21:54:43

Tjiellevippen!

Skolan, sen hem och vänta ute i den -22 gradiga vinter luften och vänta på att mor min skulle komma hem för hon hade låst och inte lagt ut någon nyckel, lyckat. sen gick jag hem till  jasmine där hon och sofie var sen tog vi little kort kanske får dem imorgon och på kommer jag naturligt vis lägga upp dem, om jag kommer i ihåg vill säga.
Det var mys pys och nu sitter jag och pluggar NO, prov to morgon.. håll tummarna, eller nej tummen! :)
Nu ska jag plugga vidare ha de! svejsan!

Ny duschad och ny lärd,
kan det bli bättre?

1 Kommentarer
ännsie:

-22 ?!?!?!!? jävlar.. JAG SAKNAR DIG KAJSASTINAERIKSSON!

2010-12-04 | 11:47:46
URL: http://annabananah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: