2010-12-17 | 00:13:36

Sjukkk

vart hemma sen i tisdags.. mår pyton onti kroppen ont i huvudet så jag mår illa, och snorig så det känns som hjärnan håller på att drunkna. Ja som ni hör så har jag kanske mått bättre i mina dagar.. Får se hur man mår i morgon.
i helgen har jag iallafall jätte mycket att göra så då har jag inte tid med att ligga till sängs då får det fan vara nog.
och ja, jag är trött på att ligga och kolla på filmer och dricka te. Men det är det ända jag orkar.. Jag har inte ens haft orken till att göra ett litet blogginlägg förens nu. Hostar gör jag å, som en liten apa och nyser stup i kvarten.
Snälla låt mig bli frisk nu!!!

Nu ska lilla jag sova natti, puss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: