2010-02-16 | 17:32:22

MASSA KLOTTER

ROMME IMORGON!

imorgon ska vi till Romme med massa underbara idioter...
bland annat:
Jasmine
Jennifer
Fredin
Marcus
Solvei
Lukas
Ida
och förhoppningsvis massa fler!
Så alla som inte ska göra något annat
vettigt imorgon kommer till Romme och har skit kul med oss.

Men nu till vad jag iverkligen vill säga med detta inlägg:
Jo idag gick vi hem till Jasse efter skolan eller ja inte d
irekt efter för när skolan slutade gick vi och
hämtade våra tuffa "kickar".
Min är lila och Jasses är rosa så jävla tufft om jag
får säga det själv. Men nog om kickarna nu ska jag 
forsätta med min dag. Jag tycker vi tar det från början.

Jag vaknade upp och kände behovet av att sminka mej (helt onödigt men ajja)
Jag fixade mej och gick till skolan.
Vi skulle simma klädsim idag YEAHH!
Har aldrig gjort något roligare.
Verkligen as roligt. (IRONI)
Men nu pallar jag inte skriva något mer,
det är ju så väldans jobbigt att jag knappt kan avsluta meningarna ---
JAG OCH JASSE åt as god mat som då Jasse gjort.
Det var otroligt gått om ni vill kan jag be om receptet men bara om ni vill alltså.
Nu ska vi gå ut och senare ska vi träffa Fredin och Marcus. ROLIGTROLIGT!!! 


Pusshej

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: