2010-07-05 | 11:07:15

<3

Haj! Nu sitter jag i mitt rum med anna fast hon sover för vi var ute och tälta igår i skogen där det va AS mycket mygg så vi sov inte en blund vi låg och garva åt varan typ hela tiden och fick tokdamp på myggorna!! INTE KUL så typ vid 4 så åt vi mackor för det var nästan ingen som kunde sova.. vi skulle vart där en dag till men p.g.a mygg och sovproblem så stack vi hem skönt de! (Y)

+ att jag älskar att vara här med allt mysigt folk <3
men det är vissa saker som får mig att bara få tokdamp..
jag glömde kamerasladden hemma så jag får lägga in bilder sen :) men nu ska jag joina Annsii, Puss <3

http://konf10.blogspot.com/ vår lilla blogg men jag ska försöka hålla liv i den här också (a)

1 Kommentarer
anna spärma:

ååååååh! fyfan vad jag saknar allt, ovh jag saknar mitt smeknamn annsie och jag saknar dampet med myggirna hahaha och vi låg och skrattade åt ingenting! hahahaha. och jag jag saknar allt och jag saknar hela dig och din humor och åh allting :( ju. älskar dig kajsaaa! <3

2010-08-27 | 20:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: