2011-04-15 | 18:06:56

Amen tja!

Dagens skola har vart lite speciell fysik mellan 8.30- 11.30 allstå en lektion på 3 timmar utan rast, fast man fick ta det när man ville med jag tog ju ingen smart nog.. Sedan så missade jag min tid hos doktorn för jag hade tänkt kolla vad som var fel på min mage men nu så måste jag vänte ett halv år till..

11880
Ja, jag hade lite tråkigt sen så blev jag lite nyfiken vilken kändis jag var lik så jag skickade in denna bild till 11880.

Och svaret jag fick var:


''Tjenare min jättesöta svanprinsessa! Du är väldigt lik snyggingen
Carrie Underwood

med en blandning från super-söta Jessica Alba. Det kan ju faktiskt inte bli bättre än så.

Med dina väldigt vackra ögon och gyllenblonda hår så kan du få vilken
kille sin helst på fall! 

Massvis med kramar från Myspersonalen på 118800''






Ja du jag vet inte riktigt om de behöver glasögon eller något..
Inte är jag någon blandning av de här fina människorna. Men smaken är som baken inte sant! Och det säger att jag kan få vilken kille som helst på fall och det kan jag säga rakt ur att det inte är så det har vi ju märkt :)



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: