2011-04-16 | 13:38:30

ÅNEJ!

Jag kollade på camp rock igår! Jag blir kär på nytt haha. Som inte kanske inte alla vet så var jag ''lite'' smått galen i Jonas brothers.. Det var en känslosam sommar. varenda tom yta på min vägg skulle det sitta en bild på dem. Det var på den tiden man hade bildagboken och jag la upp 100 bilder varenda dag på dem och bara knarkade deras musik! Det är nog det ända band jag var helt galen i.. 

Och när jag såg Nick Jonas i Camp rock kunde jag inte sluta dregal och det blev ju hundra gånger bättre när han sjöng låten Introducing Me.. man kan ju inte säga nej till att den har killen är så sjukt söt..

En sak som gör pricken över i är att nick kanske ska komma och spela i Glee! En av mina favorit serier så då kommer den bara bli ännu bättre!
ILOVE LOCKIGA KILLAR!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: