2011-04-05 | 09:33:01

Gårdagen

Igår så gick jag till skolan men orkade inte hela dagen eftersom jag inte sovit så mycket så jag gick hem.
Sov lite sen kom mamma hem så åkte vi till Uppsala för att träffa pappa men innan vi åkte till sjukan så plockade vi upp min syster Carolina på tåg stationen. Sen så mötte vi Johan och Sara, asså min bror och flickvän.
Sen så fick vi gå in till pappa 2 i taget.

När jag såg honom blev mina känslor lite hoprörda så jag började gråta rätt mycket för jag var så lättad men ändå rolig. Han hade på sig ett bandage på huvudet och en slang som det sipprade blod ut ifrån.
Men man märkte att pappa var sig själv igen för att han har vart lite konstig pga sin skada.

Sedan fick vi lämna honom för han var så trött och behövde vila så vi kom hem vi 8 och mat hos faster Gunbritt och lekte lite med Oskar, den gullig plutten. Min kusins barn.

Sedan åkte vi hem och la oss och nu sitter jag i skolan och ja chillar lite men nu ska jag nog antagligen jobba lite.
Puss 


Lägger upp bilder imorgon på Oskar! :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: