2011-04-13 | 10:24:58

Gråa dagar.

Nu har jag gjort det sista engelska NP skönt att ha det klart måste jag säga nu är det bara matten kvar!

Igår grät jag typ 100 gånger jag känner mig lite depp och det blir ju inte bättre att veta att allt är skit omkring en..
Dessutom så saknar jag pappa så det gör ont. Nu vill man att han ska komma hem men det blöder fortfarande och ja, jag börjar bli lite less på allt nu! Längtan till England tar kol på mig för jag vill träffa nytt folk och bara få vara!

Igår fick jag reda på att handbollen kanske ska börja och det gör super glad men ändå inte för du kommer jag antagligen plugga i Uppsala och då kanske jag har tid att åka till Sala..

Det finns för allt för få saker att le åt de här dagarna när en sak går fel så vänder allt ryggen åt en, men vad ska man göra det är nog bäst att bara vara tyst och spela vidare.
Everything gonna be alright, eller? Just nu känns det rätt kört.



1 Kommentarer
linnea:

kaaajsa! jag finns om du vill prata.

2011-04-13 | 16:12:34
URL: http://linneakaremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: