2011-04-21 | 00:00:38

Toppen dag

Dagen har vart mycket trevlig först så var jag med min familj sedan åkte vi och hämtade Sofie sen till sala sedan buss till Västerås. Där jag och Sofie kollade lite i affärer och åt mat och kollade på bio. Red riding hood kollade vi på.
Det var lite läskigt i början eftersom det var premiär så hade bion en liten föreställning innan de började filmen. Då var det en kille som hade klätt ut sig till varg och smög omkring bland publiken det var inte kul..

Men filmen var bra hade dock kanske lite för höga förväntningar, men den var en bra film. Dessutom var det söta killar i den som gjorde det ännu bättre!

Dagens inköp
Linne
Shorts
Tröja
3 ringar
2 örhängen
solglasögon

vekligen jättesnygg..




O
ch nu fick jag reda på att jag fått boende i Uppsala!! WIIIHHO kan inte bli bättre!

♡♡♡♡♡♡

♡♡♡♡♡♡

♡♡♡♡♡

♡♡♡♡♡♡

♡♡♡♡♡♡

♡♡♡♡♡♡

♡♡♡♡♡

♡♡♡♡♡


 

Det betyder HEJDÅ Västerfärnebo/ SKithål!

 

 



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: