2011-04-11 | 21:23:18

Visste ni att...

...Att om man gäspar när någon annan gäspar så visar man att man är empatisk.
...att var tionde europé är skapt i en IKEA-säng.
... att hårväxten ökar när man är förälskad.

Isådanna fall så måste jag bli  kär snart!!

Det är bara tre av många saker jag lärt mig idag! Ja jag vet är man allmän bildad så är man det finns inget man kan göra åt! haha nej men jag vill bara säga att jag tycker det är kul att lära mig lite små skit :)

Idag
så var det skola och sista lektionen så tog vi spexfoto. Vi hade temat ''historiska människor'' 
Jag bestämde att jag skulle vara Janis Joplin alltså hon som sjunger mercedes benz.
Så jag hade tagit på mig lite av mors hippie kläder och börjt till ett par runda glasögon. Juste jag hade målat en gitarr också! lite små skojit.
Såsi så här ut fast lite bättre fixat.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: