2011-08-24 | 22:42:08

Aujourd'hui

Hejsan idag så slutade jag vid lunch! Så har tagit det lugnt nästan hela dagen. Sen kom Julia så cyklade vi till Gränby galleria och gick på invigningen för vi skulle träffa Mathilda men det gjorde vi inte för det var tjockt med folk. Köpte lite saker på Ginatricot och så testade jag en jacka på Vila, jag bet inte riktigt om den var så snygg och jag har inte lust att lägga pengar på något impulsköp just nu. Sen när vi cyklade hem så åkte mitt linne ner och då skrek jag och då var det några killar i kanske 26 - 27 åldern som gick framför oss som kollade bak på mig och  jag fick inte upp linnet, så jag höll på att skämmas ihjäl.. men nu ska jag tvätta mitt fina sår och sen sova. Slutar halv fem imorgon. :(
Godnatt Puss!

Har haft på mig denna dag:
Linne - serioussally
Kofta - Vailent
Skärp - Vinden
Accessoarer - Ginatricot

Har köpt:
Stickad USA tröja - Ginatricot
Pippi tröja - Ginatricot
Ring - Ginatricot 
Mössa - Ginatricot

2 Kommentarer
Karoliina.S:

Älska första tröjan! Hur mycket kostar den? :)

2011-08-24 | 23:02:20
URL: http://sinipilvi.blogg.se/
Karoliina.S:

sv; Haha! Sprang runt som en tok inne i stan på flera Gina för att till slut hitta den :D Hade velat ha den i xs, den är ganska stor i storlekarna.. Men en small blir väl mysig sen när man fryser i höst :)

2011-08-25 | 17:11:09
URL: http://sinipilvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: