2011-08-21 | 11:52:29

God förmiddag!

Den här veckan asså! Damn vad kul. :) För detvförsta komma till en ny stad. För det andra träffa nya människor, en av dom är Mathilda hon bor några våningar över oss så på så sätt kan man ju säga att hon är våran granne. Men jag trivs i alla fall än så länge. Skolan är också bra. Men slut pratat om det. Kom hem i fredags, tog sällskap med Carolina som äntligen kommit hem från Oslo. Men vi firade Elias med tjocka släkten. Oskar var också där, så stor han har blivit! Och så i lördags så cyklade jag och Carolina till faster i spöregn och var där resten av dan bkade åt god mat och lite sånt, väldigt mysigt. Så man kan väl säga att min helg har vart av en liten syskon helg. Idag blir det att tvätta och att förbereda mig till att åka tillbaka till Uppsala, wi! :D Men ska fixa och dona lite här hemma nu. Puuss
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: