2011-08-23 | 11:06:11

Hungrig som en varg!

Sitter väntar på lite människor att äta med för vi fick slute en halv timme tidigare i psykologin. Själv klart glömde jag mina matkuponger hemma så får tigga av någon... Så jävla duktig. Fatta om jag inte hade någon jag kände då skulle jag dö av hunger.. Jag förstår inte hur jag kan vara hungrig hela tiden eller nästan hela tiden, jag kanske är gravid? Eller kanske inte.. Hehe det ända jag tänker på är mat,mat,mat och lite mer mat. Jag skriver blogg inlägg på min iPad därför det inte kommer upp några bilder. Men har faktiskt fixat inernet till min dator nu så jag ska nog bättra mig på den punkten. Men ska hinna på toa innan de andra kommer (livsviktig information) he det bra puuuss! :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: