2011-08-22 | 13:13:52

Juppe mobbas..

Om ni har läst Julias blogg så kanske vet att jag är lite ja vad ska man säga, förödmjukad... Hehe nej men hon retar mina lockar, vem gör inte? Men jag hade det uppsatt igår och det var inte plattat och då har det en tendens att se lite fult ut och då börja hon skratta, och inte lite heller åt mig. Och så trodde jag att det var värsta folk massan utanför värst fönster och då gick jag in till henne och frågade om hon hörde dem. Men sen kom jag på att det var tv:n.. Snacka om att jag kände mig dum. I alla fall nu sitter jag mitt på ett bord i skolan med lite klasskamrater. Vi började kl 10.00 idag och så slutar vi 14.40, vilket är fett. Sen ska jag gå ner och köpa internet och laddare och liter mer grejer för jag har fett med pengar nu! :) men nu börjar jag svenskan ha det bäst!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: