2011-08-13 | 23:50:39

Packa,packa packa packa packa packa!!

Idag har jag packat till min flytt till Uppsala! :)
Flyttar på måndag vilket gör mig riktigt glad! Igår var jag med Jasmine och vi åkte runt och gled med Mackan. Det var en upplevelse, verkligen. Men vi hade i alla fall riktigt skoj.
Min återträff jag var på, med konfirmations gänget var mycket mysigt! Vissa hade jag inte träffat på ett år! Så när jag träffade dem så blev jag glad och varm i heela kroppen! De människorna är helt stört underbara saknar sommaren 2010 grymt mycket! Men förhoppningsvis så kanske det blir mer tillsammans, hoppas mina planer blir som jag förväntar mig! :D





Så här tomt har det nog aldrig varit..


Nu ska bajsa sova! good natt! :*
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: