2011-08-30 | 22:27:44

Söt Sötare Sötast

Idag hade vi skolfoto.. Självklart hade jag turen att bli ut stirrad av treorna tror jag i alla fall. Men fotografen skickade upp mig på bänken och så fick jag stå där helt ensam medans alla kom in och kollade på mig. Pinsamt!
Och så var det den klassen med den söta killen. En kille som är så fruktansvärt söt, jag menar det! Sötare går inte att hitta så var det så pinsamt för när jag stod där på pallen så kollade jag lite snabbt på honom och fick vi ögonkontakt och han log ju så där fruktansvärt sött, BLÄÄ! :(

 

Bajskorv vad sur jag blev också när vi skulle ta ''singel kort'' då fick vi inte göra något.. Jasmine had ju fått haft värsta fläkten och hållit på att ta massor av kort. Så var rätt sur efter. Men han som fota oss var en lagom snygg fransman. Lite kul för det var en ''tuffs'' som stack ut ur mitt hår och då fixa han till det åt alltså han gick bara fram och strök mig över håret. Det kanske inte var så stor deal men ändå! Sen när jag cyklade hem blev mitt humör blev ju inte bättre av att det var hundra miljarder flugor som flög in i ögonen och munnen. Sen har jag och Juppe haft lite chill.

 

Idag hade jag:

Lång klänning - H&M
Skärp - Vinden.
Egen klippt väst - jeansjacka fån vinden.
Kofta - Lånat av Jasmine.
Accessoarer - Ginatricot och Marknad

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: