2011-08-31 | 19:24:21

Bonjour!

Efter en vecka? med svart/vitt tema så orkar jag inte med det. Eller jag orkar men vad är det för idé när man lägger upp kläder och så ser man inte färgerna? Idag i alla fall så slutade vi 11.20. Jag och Anna cyklade ut till Boländerna får att leta efter röda korset. Vi hittade det och jag hittade lite saker. Sen så åkte vill till Ö&B, rusta, Coop till vi tillslut åkte hem. Men det var lite skönt att vara ute och kolla runt lite men jag blev lagom svettig för det var så varmt. 
Imorgon ska jag inte vara med min klass jag ska gå med Jasmines klass. För jag ska testa på estet programmet. Lite pirrigt så där men det ska bli kul.

 

Idag hade jag: 
Egen klippt väst - Jeansjacka fån vinden.

Egelklippt linne - Indiska
Byxor: Vila
Accessoarer: Ginatricot.


Degens inköp:


Röda korset:
Stickad tröja - 30 kr (!!)
Tre armband - 10 Kr/st.
Flätat skärp - 10kr.

70 kr vilket kap!

Ö&B:

4 ansiktsmasker.
Hår inpackning
Rakgelé
Snoddar och hår nålar
Fuktighets kräm
Nagel fil



Sen pysslade jag om mig själv, ansiktsmasker, hår inpackning. Ni ser märket på halsen. Skrev ju intre vad som hä nde i går men jag brände mig på tretången. Men eftersom jag bär namnet Kajsa så förvånar det mig inte så mycket faktum är att det inte förvånar mig alls.
Mina goda lunch! Min middag kommer nog vara väldigt lik..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: