2011-02-06 | 22:15:57

?

Jag vet inte vad det är för fel på mig min mage pirrar hela tiden och det är en helt konstig känsla haft så hela dagen?
Det är både positivt men ändå negativt, det är helt stört. Och jag har kommit på en sak jag vill inte säga på denna blogg som folk kan läsa utan det kommer jag skriva i min personliga dagbok, gulligt ha?

Min dag idag har vart mycket bra! Kl 8 väckte mor mig vi åt frukost tillsammans, båda Carolinorna, Pappa och Mamma. Sendan åkte vi till Brunnen för jag och mina systrar skulle få lite lyx, alltså ett presentkort. Alla tre tog choklad behandling med hel kropps massage. Sen dan bastu med hårinpackning och ansiktsmask. Jag tog en sol stund i solariet också. Nu är jag lite brunare och betydligt lenare och mysigare.Just nu ligger här i sängen och tänker så huvudet håller på att trilla av.. Inte om smarta saker utan det som händer i mitt liv och som jag önskar kommer inträffa.

Juste..
I fredags var jag med tre mycket gosiga tjejer och enligt mig var det mycket kul och trevligt!
Här kommer lite bilder det är tyvärr bara de här jag har.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: