2011-02-11 | 19:41:19

Godagens Gott Folk!

Idag fick jag och solvei 60min, för vi inte hade med oss termobyxor! Yeah well shit happens all the time, right?
Vi gick hem till mig istället checka in en film och klämde i oss lite mellis. Sen så kolla vi på en fil på So/Sv enligt mig var den väligt bra den var ganksa stark, namnet var This is England

Idag är det sissta kvällen med belgarna, Whoooho! nej jag vet kanske lite tjarrigt men vatusan skönt att ha huset för sig själv! och slippa alla fucking komentaren från honom..
I kväll ska jag sova för jag är basigt trött orkar verligen inet göra ett skit!
Stockholm tomorrow! :)
Puss 


Ja, jag vet jag behöver verkligen tandställing! -.-
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: