2011-02-08 | 22:41:13

Hejsan hoppsan lille-bror!

hihi min favvo hälsning, för lilla jag är typ kär i Karlsson på taket.
Heheh nej men jag älskar Astrd Lingerns sagor/filmer!
Egentligen har jag inte så mycket att skriva om. Tänkte bara få denna blogg att rulla på, och då blir den stooora frågan hur länge det kommer vara.. Men som ni förstår så har jag inte så mycket på hjärtat.

Jag vet att jag kanske tjatar men jag har typ inget liv men ingen kan fatta hur mycket jag vill att skolan ska vara slut och jag får dra till gymnasiet och typ ''börja leva'' för nu känns mitt liv inte alls kul. Jag bor liksom i en håla ingen har hört talas om mitt kärleks liv står på 0 och ja det är ju inte precis som man vill ha det..

Dags att dra ner rullgardinerna och försöka få lite ''skönhetssömn'' 
God natt och Puss


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: