2011-02-22 | 20:40:46

inte kul

Förlåt om jag inte har skött mitt jobb som jag ska men jag har vart lite borta de senaste dagarna..
Allt är lite åt skogen och jag har hamnat i ett vääldigt bekant spår som jag skulle hållt mig borta ifrån men slant dit, igeen! it's suuucks..

Just nu vill jag bara börja gymnasium, ha sommar lov, vill inte vara i den här skolan längre och jag vill ha helg nu! För i helgen ska jag till Stockholm och vara med Sofia, Saga och Anna!
Saknat de tjejerna som en liten kotte och det kommer få mig på bättre humör för just nu är det inte kul.
Hejdå

1 Kommentarer
anna:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D :D :D

2011-02-23 | 09:31:19
URL: http://annabananah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: