2011-02-09 | 17:01:19

JAG STÅR INTE UT!

Nej jag gör verkligen inte det, det känns som om min kropp ska explodera.. det är kanske därför jag har det här jävla pirret i magen?! 
Snart kommer jag bli riktigt desperat men jag måste kunna ha kontroll så att inte jag brusar upp och gör något åt helvete åt skogen. Jag behöver HJÄLP!
Och en sak till som gör det ännu mer kul att vara mig är att min näsa ser ut som en jag vet inte vad för att jag har fått ett stor sår mitt på den! Jag bara njuter verkligen NJUuUuTER!
Jag har liksom en känsla av irritation men ändå är jag glad, förvirrandejag vet..
Nationella imorgon jag orkar typ inte bry mig, men ska kanske ta och försöka plugga lite.. om jag orkar.
Hejs, puuss
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: