2011-02-14 | 16:37:58

TJA

Just nu sitter jag hemma och pluggar. Ikväll är det drama grupp och dans, wiiho! Dages skola hat vart mycket bra kankse är det för att jag är på så bra humör för att jag har kläääder! Jag känner mig bubblig så att. Jag och sofie byggde ihop en ställing åt Våran slöjd lärare så hade vi hemkunskapsprov som inte var ett dugg knepigt, eller lite kanske :)

Men det var mysigt i dag helt enkelt, måndagar är de bästa och tisdagar! :)
Imorgon har jag återläsing.. Jag känner mig fett olydig eftersom jag inet haft det sen 7:an, i think.

Lite bilder fårn dagen :)


Det var jätte läge sen jag sög? aja åt, slicka eller sög på en sådan klubba man blir blå av 
Haha,  värt att veta nu ska stänga ner dum burken. Puss!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: