2011-02-15 | 21:31:40

Hårigt värre!

Att Tänka är jobbigt har jag kommit på.. eller det har jag alltid tänkt på när jag tänker man önskar liksom att det skulle finnas en knapp eller något så bara de tankarna försvann men nu är det här verklige heten och det finns ingen knapp. Hemsast är det i duchen och precis innan man somnar för det tänker ialla fall jag jätte mycket så jag blir helt snurrig! Men aja vad ska man göra åt det. Tankar är bara jobbiga!

Har absolut inte vart min dag idag, desutom var inte humöret på topp. Men när det är sånna här dagar där jag känner mig sur så försöker jag alltid ''lägga bort'' (om kan säga så) mitt dåliga humör och bara visa glädje men det inte alltid lätt. 

Nu siter jag här och plattar håret och lyssnar på muusik
Kolla på de här bilderna så förtår ni varför jag plattar håret :)
3 Kommentarer
linnea':

sötnos kajsis! & ditt hår är jättefint innan du plattar det med:)

saknar dig;*

2011-02-16 | 17:17:58
URL: http://linneakaremo.blogg.se/
jasmine:

ditt hår är underbart innan du plattar fan, de är ju typ as fylligt och volymigt!

2011-02-16 | 18:22:13
Kajsastina:

I don't think so.. Men tack endå tjejer,Skanar dig med linnéa jätte mycket! <3

2011-02-16 | 20:59:43
URL: http://kajsastinaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: