2011-02-13 | 12:20:08

Kajsa Giiillar!

Hejsan allihopa gårdagen var merveilleux! Ja det var as nice, ska gå igenom den lite smått.
Gick upp klockan halv 6, drog 7 och kom till Carro 9 tiden. Vi hade det mysigt lite så där som systrar har det.
Hon hade kläder hon inte ville ha längre, jag tog ett par. Sen så gick vi ner och käka och fika och hade mys med en av hennes vänner, Linn. Sen så åkte jag in till stan och träffade sotra Carro vi gick och prata och handlade, så kom pappa och mamma. Vi gick till Hurry Curry och fika. Jag ville ha en smultron puss som jag fick men det var tydligen en cider, men mamma sa åt mig att dricka upp den blev lite smått chockad för ni ska veta att mina föräldrar är verkligen inte sådana..
När vi kom hem räknade jag hur mycket kläder jag hade släpat med mig hem, typ 15 överdelar 3 nededelar och lite smått och gott till :)
På kvällen skrev Jasmine åt mig att komma till henne och jag hade precis lagt meg men jag pallrade mig iväg, sen så blev det lite till sådär. 

Men nu ska jag städa mitt rum rensa garderoben, Puss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: