2011-01-03 | 18:51:50

558,7 Kilometer/55,87 Mil

Det är långt det! Sitter och kollar efter något hyfsat tåg som jag kan ta mig ner till Helsingborg nästa helg för att få träffa två goda vänner. Det tar 6 timmar att åka ner dit och jag sluter halv fyra sen en halvtimme in till sala! ja ni fattar, långt! men jag kommer antagligen ta något tåg vid 2 tiden för att hinna fram i hygglig tid.
Det kommer iallafall bli suuper kul! sen imorgon så ska jag ner eller upp, vart det nu ligger? jag tror att det är upp men aja jag ska iallafall till Romme med Jasmine så det kommer bli skojj!
Nu ska jag och far min laga mat tillsammans, mamma är inte hemma :(
Önska oss lycka till :D
Hare pusspuss! 
2 Kommentarer
linnea':

ååååh, längtar som en liten jude kajsa! haha, jag är din jude:D

2011-01-03 | 21:54:06
URL: http://linneakaremo.blogg.se/
änna:

wiiiiiiiiiiiiiii! :D

2011-01-05 | 00:00:15
URL: http://annabananah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: