2011-01-16 | 19:40:22

Typiskt..

Sämsta helgen i mitt liv efter som jag fick en 7-jävla hög feber och mådde seså där åt helvete! så blev mina planer inställda dagen innan, vilken jävla tur man kan ha.. Seriöst det här händer inte annat folk det drabbar bara mig! t.ex. förut när jag skulle till kopparcupen(jätte kul cup) med handbollen så fick jag hög feber på natten! och nu när jag såg as mycket i fram emot att åka ner till Helsingborg så blev man sjuk.. min kropp och jag är inte vänner. så jag har legat hemma! jag har inte kunnat sova på nätterna p.g.a feberdrömmar och för att min kropp gör så jävla ont! på dagen eller hela tiden känns det som jag har en kniv upp stickandes i halsen som åker upp i gommen och huvudet när jag sväljer som man måste göra varannan sekund för tydligen tycker kroppen om att tortera mig!
Jag säger bara HJÄLP! :(
1 Kommentarer
linnea':

hoppas verkligen att du mår bättre nu! & sen kommer du ju ner om två veckor istället!:) sssaaaknar dig;*

2011-01-16 | 20:34:51
URL: http://linneakaremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: