2011-07-26 | 22:06:41

6 inte 16

HOJ! idag har jag och Jasmine målat i 8 timmar, alltså jobbet och antagligen kommer vi måla lika mycket imorgon. Detta tar i axlarna måste jag säga. Så kladdar man som fan ja, vii kände oss som 6 inte 16..

Sen efter jobbet så kom jag hem tog ett bad och skrubbade. skrubbade och skrubbade innan all färg var borta sen så drog jag och Jasmine in till Avesta och kollade på den sista filmen av Harry Potter! Fy satan vad jag grät. Efter var jag jätteblöt på halsen efter alla tårar, haha så typiskt mig lipsillen nummer 1! Sen så drog vi hem och nu är jag trött som en liten gris! Mina ben viker sig under mig när jag försöker stå så säng dags! 

just snacka om att jag längtar till den 10.de återträff för konfirmationen!! Omg jag dör :D
och nu är vår resa till Turkiet bokad!... Och jag älskaaar one republics good life, mitt liv är ett good life and there's nothing to complain about! När man kan tänka på dom i Norge vissa som har fått människor man älskar som gått bort eller blivit skjutna av en psykopat.. Fy Satan jag får agritioner på den jäveln! 
Låt det aldrig hända något liknade igen, för den sorg vissa går igenom nu borde ingen levande människa få uppleva!

Goodnatt underbara människor! 
XoXo Kajsastina Eriksson!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: