2011-07-12 | 17:14:37

Hemma

Heej nu är jag hemma eller det har jag vart ett tag nu! Men har inte orkat blogga...
Fan vad jag saknar alla och att vara i Torquay.. Det har vart så jävla kul kommer aldrig och då menar jag aldrig glömma den resan. Känns riktigt konstigt att vara hemma i sverige. Så jävla ensamt så det är stört.
Men jag ska hålla kontakten med mina underbara vänner!

Orkar inte ladda upp bilder men de finns några på Facebook om ni vill se bilder. 
Den här filmen gjorde våra ledare till oss Jag grinar som ett litet barn nu.. En eller två veckor till i England hade inte vart helt fel allstå. Men nu är det över, en av mina bästa sommar fick jag i år och mötte så sjukt fina människor som jag alltid kommer hålla kärt!



Tumme ner för Sverige..
2 Kommentarer
Solvei:

haha gråter du på bilden?:(

2011-07-14 | 15:56:48
URL: http://ssolvei.blogspot.com
Sofie:

Du verkar ha haft det riktigt bra! :) ser riktigt mysigt ut också! vilken start på sommaren :D

2011-07-20 | 20:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: