2011-07-18 | 23:25:33

J'amie!

Asså jag känner mig så jäävla glad! Har inte mått så här bra på länge. England har väl bidragit mycket.. Att få träffa massa folk men också att komma hem och träffa alla underbara vänner! Och få gosa med mina sjukt söta kusinbarn och seglat och njutit till fullo av livet! Och snart flyttar man då och börjar ny skola hur bra låter inte det?
Fån och med nu ska jag dumpa kontakten med idioter och gamla människor i mitt liv som jag inet vill ha att göra med längre.

Ny stad, Nytt folk, Nytt Liv! Låter fan låter det som. 
Jag vill bara säga en sak och det är att jag älskar mitt liv!

Ska någon dag lägga upp bilder på min suuper söta kusin barn Måns, Gabbe och Alma så ni får se de små sockerbitarna! Så synd att jag inte träffar dem så ofta för dom är så goosiga! <3

men nu ska jag sova för har ett jobb som väntar imorgon, sommar jobbar på kyrkan. Två veckor sen ska jag köra järnet i en vecka sen börjar skolan och så måste jag hinna flyyytta! OMG Jag dör av förväntingar!
 God natt sov gott, för här är den en som kommer sova toppen!

Underbart verkigen underbart att träffa Jasmine och Solvei, tjejerna har vart saknade massor skönt att ha dem nära igen! Skanr Linnéa också mååste dra ner till Helsingborg snart men vet inte hur jag ska hinna allt.. men det löser sig. Gooodnatt! <3
1 Kommentarer
linnea:

saknar dig med kajsiiiis! du kanske kan komma ner någon helg sen när skolan börja, annars blir det nog svårt att hinna ;) men jag ringer dig i veckan? puuuusss

2011-07-23 | 14:13:26
URL: http://linneakaremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: