2011-07-15 | 14:22:21

Talk to the hand and flip that vrist.. Omg you just got this, what ever major loser get the picture daa!

Nu drar jag it och seglar med mormor, morfar och Carolina! Så ni kan inte ränka med att höra nått från mig till på måndag. Men först ska mobilen fixas så man kan sms lite! :)
... Och rummet måste städas...

På måndag börjar mitt sommar jobb! jobbar i två veckor sen har man 17 dagar kvar av sommar lovet och då ska jag dra upp till stockholm och träffa mina älskade saknade vänner! Längtar redan efter alla från resan men snart så kommer vi väl ses igen och i september är det ju en reuinion  vilket jag också saknar till och så vill jag åka till Öland! Det är mycket man vill här alltså :)

Talk to the hand and flip that vrist.. Omg you just got this, what ever major loser get the picture daa! 
Heheh saknar alla så mycket! :(
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: