2011-06-01 | 23:13:37

Bra, dåligt och mitt emellan.

Ja överskriften säger det mest jag mår ett dåligt, pykiskt. Ja och det har jag mig själv att skylla på..
Och det bra var att jag har haft en mycket bra dag förutom en grej.

Men  idag var det ialla fall fotbolls turnering på skolan och min klass, 9B Kirrade hem första plats.
Sen så åkte jag in till väster ås och var med My, Jessica och Natta vi åt mat och hade mycket kul, juste vi såg gurkan från bigbrother och my och natta vill gå och ta kort på honom men blev inte av.. Själv tycker jag han är vidrigt äcklig. Aja sen skulle vi gå på bio men vi drog hem till sala till my och hyrde harry potter istället och hade mysigt till pappa kom. Han inte se hela ju, fuck my life!

jasklfnmbmvs-fmvlfkNVSD LNDINVSDMV FAAAAAN! jag vill få ett riktigt ryck! Gråta skrika och bara dampa men nej det vill inte mina kännslor istället så trycker dom bara som in i helvete inne i kroppen så jag blir tokig..

Men nu ska jag fortsätta packa för gotland imorgon! wiii, eller?

Juste här kommer det natta! ringen

Just jag skar mig på något så det börja blöda som fasiken så plåster hälpte inget till så jag fick göra min een lösing och det blev ju sisådäär as sexigt!

Palla om jag skrivit som en kårka, stavingen alltså men jag orkar ej! Hejsjevs!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: