2011-06-22 | 01:27:10

England, england england!!

LOVE it here it's soo beutiful, an the people is amazing! Hhaha nej jag tänker inte skriva på engelska pallar fan inte det!

Idag var det första dagen och igår kom jag hit till torquay alltså halv två på natten så det var lite jobbig.. Men fick se london genom ett buss fönster det var mycket fiint. Och idag så fick vi rund vising i den här lilla staden och så fick vi göra ett test för att få reda på vilken svårhets grad vi ska komma i alltså typ level 1,2,3,4. Det var ett enkelt test tror jag? aja men vi får reda på det imorgon. Och denna kväll var mycket, mycket rolig ett välkoms party med över 100 pers, i think. Fan vilket ös det var och vi hade mycket roligt. Men nu sitter jag hemma i sängen på walnut road och min värd familj är suuper snälla och han killen som är 13 är super gullig, fan att han ska vara så liten :(

Tre saker som är lite ja vad ska man säga diffrent: Dom kör på fel sida av vägen, går in med skorna inomhus. och äter chips och godis väääldigt mycket... Kommer sakna allt där hemma alltså. Men nu ska jag vara snäll mot Ida och stänga av datorn och sova (ida min rumkamrat)

God natt där hemma! XOXO

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: