2011-06-19 | 16:56:07

FYFAN!

Alltså jag skulle kunna strypa den som har hand om det där med att man bara får ha med sig 15 kg i sitt bagage och 5 i handbagaget! 
Men jag hade packat allt som jag tyckte var bra och gjorde ett antal svåra val mellan olika plagg. Det såg inte mycket ut men sen när jag hade lagt ner det i väskan så blev det 21, ja och då fick jag damp och var tvungen att plocka ur ännu mer saker

Och då vägde den 16 kg.. Men nu har det löst sig min väska väger nu 14 kg kanske är det för att jag fick låna min fasters väska och den vägde 1 eller 2 kg mindre men jag fick ändå plocka ur saker...
Och mitt handbagage väger ungefär 4 kg så har 2 kg till att handla kläder därborta men jag har en annan plan för att få med mig om det skulle vara så. 

Juste igår så kom Jasmine och Marcus och hälsade på, mycket kul att få lite paus från packning helvetet!
Och idag var jag och sa hejdå till pappa för det kanske vi inte hinner göra imorgon för han ska operas..

Men nu är jag reeedo!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: