2011-06-29 | 18:40:57

SALUT!

Kom precis hem från skolan. På bussen träffade jag mina buss-kompisar! (L)
Kommer inte ihåg några namn men de är två killar som är 95 tror jag från stockholm och de hejar på hammarby ( Love it.) Jag är lite sur nu för imorgon är det disco men vi har tydligen seglig då och jag vill verkligen till dicot för det kommer två franksa killar som jag och Elli har spanat in och då ska vi banne-mig träffa dem + så vill jag träffa killarna från idag (från bussen och kvällen innan, alltsdå igår) BTW Det är så jävla härligt här för man pratar liksom med allt som rör sig typ som när man var liten ''Hej. vad heter du? Ska vi leka?'' Fast nu låter ju det liite anolunda..

Aja ska äta lite sen drar jag på kustpromenad med gänget! Pusss ska försöka blogga men liksom har aldrig tid och om jag har tid är jag för trött och.... så hatar jag den här datorn...
avingen och alla fel jag har bråttom!
Igga st

BYYYYE

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: