2011-03-31 | 16:14:59

Bästa Syster!

Jag kom nyss hem efter att ha pratat med Maggan. Hon och jag gick igenom mitt fysik prov och då höjde jag det från 19 G+ till 22 VG så det känndes toppen. När jag kom hem så låg det ett paket på bordet.
Det var från min syster som hade skickat den och på ett kort stod det:

''Hej älskade systra mi.
Förlåt om jag inte kunde komma hem och krama om dig på
din födelsedag och att jag har svårt att komma hem alls just nu.
Jobb jobb jobb, tidsbrist just nu, men glöm aldrig att jag
älskar dig och tänker mycket på dig!
Saknar er alla massor och du är världens vackraste och bästa lilla syster, j
ag är så lycklig att få vara din syster, när du föddes var en av de bästa sakerna i mitt liv!
Systar 4-ever! <3 /Stora syster''

Jag fick ett armband med en svala på. Den här presenten och den fina texten gjorde verkligen min dag!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: