2011-03-29 | 11:32:04

Goddagens!

Sitter här på franskan och spelar Bubble shooter och kollar face och lyssnar på lite chill musik, med andra ord jag gör inte ett piss. Men man ska ju passa på när man har vikarie och inte har några hökögon efter sig eller?

Men jag tänkte säga att jag vet att jag är dålig på att blogga men jag gör det när jag har lust för att göra det och det är bara då och då.

Tisdagar är de värsta dagarna! Det är typ en språk dag för fram till vår sena lunch som vi har. Förts är det svenska sen engelska och sen frankas. På franskan är det alltid så jobbigt för man är så stört hungrig! Nu är det liksom en halvtimme kvar och jag håller redan på att dö av hunger! Juste jag håller även på att dö av ilska. Det snöar och marken håller på att bli vit igen! Jag som trodde att det var vår men i helvete eller! dfjjdffhsjdfnk jag håller på att spyr av ilska..
Men jag är så in i bövelen kissi så  hejssvejs!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: