2011-10-01 | 11:10:05

And I'm down, down, but definitely not out it's not me maybe you

Godmorgon godmorgon! Dagen består av lite pluggiliplugg plugg (inte så lite) sen så ska jag kolla på match längta lite till NHL och turkan och gymma lite. Inte så mycket men det är något. Läsa också.. Om man nu skulle tänka sig en bild på mig utifrån den här texten så skulle man se en deprimerad något mobbad liten nörd, vilket inte är helt fel.

Men det säger jag kanske nu för jag precis har vaknat och inte har det bästa morgonhumöret för pappa kom och sjöng '' Gooogmorgon godmooorgon hör fåglar sjung glatt gooogmorgon godmooorgon i kööör! '' Inte det bästa receptet på ett strålande humör.. Men nu är det dags och kliva upp och ta en dusch, hörs och ses! :)

Kreativitet i hög grad, fint tycker jag!
2 Kommentarer
lisa:

gud har du ritat den!!!?

2011-10-07 | 16:00:02
Kajsastina:

Ja, på iPaden

2011-10-09 | 19:14:00
URL: http://kajsastinaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: