2011-10-31 | 23:46:33

Kol flickan

Vilken dag!
Har gått runt i grymt stora marknader Big Baazar tror jag den ena kallades. Så har vi gått och gått och gått två mil minst samanlagt, sen mös vi lite på rummet innan vi drog oss ut för att äta middag. Vi åt på en resturang där våran kompis ( han charmade oss första dagen och bjöd på äppel te) jobbar. Sedan gick vi till ett kudd ställe dyv små bord med kuddar och dynor på golven, mega myspys och rökte vattenpipa och själv drack jag mint te medans de äldre drack bira bira bira. Det var kil för en som jobbade där ville att jag skulle hjälpa honom att lägga på kol åt alla som var på resurangen som satt med en vatten pipa så det gjorde jag fett kul att gå runt och träffa människor. För engångs skull få lite uppmärksamhet hos det andra könet! Nu ska jag sova lång dag stor dag imorgon så god natt

Tvungen att skriva detta i hast för jag har inte tid det är tidiga mornar och sena nätter här i Istanbul så har verkligen inte tid men bara för jag är så bäst så lägger jag ut ett litet eller litet och litet ganska långt inlägg..
Men godnatt nu ska jag sova i vårt suuper fina rum ,natti!
K
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: