2011-09-29 | 00:53:52

Äntligen! Endelig! Finally! Au dernier! Por fin! Infine! Sonunda!

Ett inlägg tillslut jag har bara inte fått min feta röv till datorn för att blogga, tyvärr men nu så rullar det gång igen!
I alla fall den helgen som var jag på återträff med språkresan! Det var helt underbart, gud vad jag har saknat folket! och det fick mig att tänka på mina älskade konfirmand vänner som jag dör om jag inte får träffa snart! Jag har ju lite planer men det är det svåra att göra det bara! :( Ibland orkar jag inte..

Men tillbaka till återträffen. På måndag vid eller lite efter lunchen så träffade jag Moa och Amanda. Jag tror vi skämde ut oss en aning för när vi såg varandra så skrek vi lite. Vi gled runt i solskenet och njöt mycket, mycket mysigt sen på kvällen så hade vi kul tillsammans med de andra! och sen har jag vart sjukt en hel vecka inte kul.. Har bland annat kollat på ’’Jag saknar dig’’ den är jättebra men gudarnamig vad jag grät, tvungen att lägga kallt papper på kinden för det var så uppsvullet.

Just Moa och jag sa en rolig replik men det är nog bara jag som tycker den är kul men i alla fall, Nej men Kajsa har du vart och bajsa? Ja Moa, jag har vart på Toa! Jag hade vart på toa och det var ju lite kul så där, jag tycker vi är lite fyndiga! Hihi. :D Men god natt måste sova innan mitt huvud sprängs men det kommer bli svårt efter som jag knappt kan andas, god natt!

Just jag tror jag döör! Den 8: de ska jag till globen och se Rangers mot Ducks, NHL!! Längtaar!


Fina tjejer som myser i den sista sommar värmen!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: