2011-09-18 | 21:44:50

Försenade tåg och helt galet sköna skåningar!

Usch vad jag inte orkar mer. Mitt tåg var ett hlv timme försent så jag hann inte med tåget hem.. Så nu sitter jag på ett café i stockholm och äter min middag en macka.. Min mage kommer inte må bra av det här. Trött är jag också mina ögon är helt svullna och jag mår illa och har ont i huvudet, typiskt. Men jag hat i alla fall haft det helt galet roligt nere i helsingborg! Skit kul i går kväll träffade massor nya sköna skåningar! Riktigt riktigt mysigt! Jag kan och vill inte gå in på alla detaljer, men vi kom till Gården eller vi fick skjuts ( 8tjejer i en bil som redan hade 2 killar i sig) av Fiddes bror Frans och kvällen rullade på i ett lagom tempo! Ett ord som beskriver helgen är Gaaletsuperduperkulochheltjävlagaalet! men jag måste kläma i mig mackan nu innnan jag hungrar ihjäl Puss hej bilder kommer senare ikväll när jag är hemma om jag orkar annars så blir det imorgon! Puss :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: