2011-09-12 | 10:29:11

Just my luck

Wow det här är bara inte sant.. Jag kan inte fatta hur en enda människa kan ha så mycket otur med sig? Jag är helt slut i kroppen (därför att jag åker snart på en rejäl förkylning) men min hals känns som den består av sandpapper och så regnad det lite mycket så där när jag cyklade till skolan vilket det har gjort i en vecka nu, slutar det aldrig? Huvudvärken är hemsk. Imorse hade någon snott min cykelkorg och stuvat sönder min packet hållare så jag tappade min väska tiotusen gånger. När jag kom till skolan så låste jag in nycklarna i skåpet ska försöka få tag i jasmine och be henne hjälpa mig. Men det sämsta av allt är den här jävla klassen efter den här lektionen går jag och säger att jag vill byta tillbaka till sam. Jag tor det kommer löna sig bättre i framtiden och det är sjuk gös mycket roligare människor där.. Och jag får får får inte bara bli sjukt till på fredag för jag SKA ner till Linnéa!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: