2011-09-16 | 10:39:45

Nästan Danmark!

Jag åker snart ner till Hesingborg Gud vad kul! Men mindre kul att det kommer ta sex hela timmar! Sitter just nu ikorridoren och pluggar lite men ska snart förflytta mig upp till biblioteket. Men först ska jag gå på jakt efter min engelsklärare.. Jag önskar jag tagit en tunnare tröja eller åtminståne något under! Bajs.. Oj nu gick det för bi två tjejer i högklackat, som inte borde göra det för det såg ut som om de skulle ramla och bryta fötterna av sig. De gick liksom på framfoten och klampade fram? Men herregud sluta tänka på helt värdelösa saker! Hejdå!
1 Kommentarer
Anonym:

Vadå Danmark?!?!? Haha saknar dig kajsis! Can't wait to see you 2night!

2011-09-16 | 13:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: