2011-09-16 | 18:49:45

Tårre och Gurre

Sitter på tåget kollar lite på en film men ska plugga lite nu istället. Om jag nu skulle titta ut (vilket jag gör då och då) så ser jag bara en sak träd efter träd efter träd, jo en till åka åker efter åker. Märk att man är på väg neråt i landet.
Jag jag rätt så trött har slumrat ett tag, kan ha hänt att jag sov med öppen mun.. :D Det är därför jag hatar att sova på tåg eller någon allmän plats där folk kan de en.

Det är kallt här på tiget jag har tre tröjor på mig men fryser ändå? :( Men ungefår två timmar eller nej vänta tre timmar (...) är jag tramme i Lund. Hehe Jajamensan och jag mår redan illa av guppandet. Men nu ska jag Avrunda detta inlägg puss på er underbara fina läsare! 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: