2012-01-17 | 23:55:53

Jag kan bara inte sluta älska det!

Åå vad jag älskar handboll, det är den goaste sporten! Var på träning i dag vilket var super skönt.
Vi hade hallen en halv timme kortare idag för killarna skulle köra en tidigare träning för det ska vara målvaksträning på måndagar, vilken jag inte kunde vara med på i dag sorligt nog.

Men det verkar riktigt grymt. För han som ska träna oss har spelat i elit serien, HV71. Men efter som vi bara hade hallen i en timme så körde Stefan och Patrik hårt med oss och sedan körde vi fys i koridoren i 20 minuter. Jag var riktigt trött efter, skakade och vart dyngsur! 

Sen så kom jag hem tjugo över åtta halv nio. sprang till tv:n och kollade på EM Sverige-Tjeckien 32-29 tror jag det blev. Riktigt bra spelat.

 

Det har vart riktigt skönt de här tre dagarna sön, mån, tis.  I söndags så åkte vi skriskor i 3 timmar, i måndags så var jag på boxercise med pappa och idag så var jag och tränade handboll. Dessutom så ska vi åka skriskor imorgon också eller så ska jag gymma, på torsdag ska jag ha träning, fredag gymma och lördag skridskor. Riktig sportig vecka och jag har vart nyttig inget snacks och det kommer det inte bli på länge för jag ör smoothies. Nyttigt och supergott!

Asså tycker det ät riktigt kul när man ser vältränade handbollsspelare tillsammans med ''vanligt'' folk. T.ex. här Kim Anderson och Niclas Ekberg bredvid Peter Jihde Tomas Axnér? Jo jag tror han heter något sådant. Men i alla fall ser ni skillnaden! 

Så jag kan skylla på att jag ska se ut som jag gör för att jag är biffig och spelar handboll! :)
Nu ska jag sova puss!

 

Juste om ni vill se något riktigt snygg kolla på det här klippet! 
http://www.tv4play.se/sport/sporten?title=monsterraddning_bakom_tysklands_seger&videoid=2140037

Snacka om att jag har ett nytt mål att lära mig.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: