2012-01-30 | 22:15:00

Jagad av känslor.

Jag har plockat ihop kläder, lagat mat, varit ute och gått, tvättat fönsterkarmar och kollat på film. Inde händer det mycket heller. 

Att hoppa av gymnasiet är inte så kul, jag älskar skolan! Jag är pluggis till 100%, Längtar till höst.
Jag har i alla fall val idag och imorgon åker jag på prova på dag på ABB industrigymnasium. En skola som passa mig lite bättre än GUC.
Jag är faktiskt lite nervös, haha!

Filmen jag kolla på idag 50/50, jätte, jättebra. Självklart grät jag som ett litet barn..

Just nu leker jag på paint, värdelöst? Svar ja.

Juste på onsdag ska jag till navigatorcentrum och prata med en tjej om vad jag ska göra nu i vår. För jag tänker absolut inte ta arbetsförmedlingens tips att går IV! Tänk er jag IV?! Aldrig!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: