2012-01-29 | 18:32:27

Söndag Den Tjugo-nionde Januari

Nu är min och mammas resa bokad, det blir Egypten. New York får vänta. Jag har mer lust att åka till ett varmt land och snart innan det mörka kalla vintern gör mig till vrak. Jag behöver komma i väg med bara mamma och mysa. Inte tänka utan bara va.

 

Just nu sitter jag och kollar på EM final, kanske vissa kunde lura ut. Finns inte en chans att jag missar den!

För er som inte vet men kanske vill veta så är det mellan Serbien och vårt goa grannland, Danmark.
Inte de man kanske hade trott skulle spelas i finalen. Just nu har andra halvlek börjat och Danmark leder med 3 nej nu blev det 4 mål, heeja, hejja!
Det är det jag älskar med handboll, det händer saker heela tiden och man kan aldrig vara lugn.

 

Juste för er som vill veta är jag super duper trött i armen efter att ha målat tak hela dagen. 

Jag får se om det blir någon snorkling, vet faktiskt inte om mitt psyke klarar det! Jag blir nojig av den här bilden..


2 Kommentarer
Anonym:

Vart i Egypten ska du? :)

2012-01-30 | 22:12:28
Kajsastina:

hurghada :)

2012-01-30 | 22:19:04
URL: http://kajsastinaerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: